KONA SCANDIUM 6069 BUTTED Nowy materiał Kona Scandium 6069 jest dostępny od sezonu 2012, a jego plastyczność i wytrzymałość jest wyższa o 40% w stosunku do poprzednich stopów zawierających scandium. Rezultatem jest najmocniejszy i najlżejszy stop metalu jaki kiedykolwiek udało nam się uzyskać. Dzięki swojej włóknistej i drobnoziarnistej strukturze, Scandium 6069 umożliwia unikalne połączenie wysokiej wytrzymałości, wysokiej trwałości, dobrej odporności na korozję oraz bardzo dobrej odporności na zmęczenie materiału. |
|||
REYNOLDS 520 CROMOLY Od jednego z najlepszych na świecie producenta rur Cromoly - Reynolds Cycling Technology, użyliśmy rur Reynolds 520, które są idealnie wycieniowane dla doskonałego profilu oraz dostępne w szerokim zakresie kształtów. Oszczędności na wadze w procesie cieniowania zapewniają konkurencyjną cenę oraz niższą wagę ramy. Reynolds 520 są tymi samymi rurami co Reynolds 725 ale bez obróbki cieplnej. |
|||
KONA 70056061 ALUMINUM BUTTED |
|||
KONA RACE LIGHT 7005/6061 ALUMINUM Kona Race Light 7005/6061 jest lżejsze i zorientowane bardziej na jakość wykonania niż standardowe aluminium 7005. Zaprojektowane, aby spełnić najwyższe wymagania podczas wyścigów. Race Light 7005/6061 wykorzystuje specjalne przekroje rur, aby uzyskać cieńszą ściankę w miejscach spawów oraz w ważnych miejscach ramy, zapewniając nieprawdopodobną wytrzymałość i sztywność podczas jazdy. Usunęliśmy nadmiar materiału w pozostałych miejscach ramy, aby maksymalnie zejść z wagi i zapewnić idealny stosunek pomiędzy szybkością i sztywnością. Główny nacisk został położony na jakość wykonania, niską wagę oraz szybkość według założeń Kona. |
|||
KONA RACE LIGHT 6069 ALUMINUM BUTTED W Kona zawsze doskonalimy materiały, aby uzyskać jak najlepszą jakość w odpowiednich zastosowaniach. Rury Kona Race Light 6069 wykorzystują mikroelementy stopu aluminium, dzięki czemu jesteśmy w stanie zbudować lżejszą i sztywniejszą ramę niż te zbudowane ze Scandium 7005. Nie są tak lekkie i sztywne jak tez zbudowane ze Scandium 6069, ale są przy tym znacznie tańsze. Aluminium Kona Race Light 6069 pozwala naszym inżynierom budować cieńsze rury przy równoczesnym zachowaniu charakterystyki jazdy, sztywności i wytrzymałości odpowiedniej do zastosowań. |
|||
KONA SCANDIUM 6069 BUTTED Nowy materiał Kona Scandium 6069 jest dostępny od sezonu 2012, a jego plastyczność i wytrzymałość jest wyższa o 40% w stosunku do poprzednich stopów zawierających scandium. Rezultatem jest najmocniejszy i najlżejszy stop metalu jaki kiedykolwiek udało nam się uzyskać. Dzięki swojej włóknistej i drobnoziarnistej strukturze, Scandium 6069 umożliwia unikalne połączenie wysokiej wytrzymałości, wysokiej trwałości, dobrej odporności na korozję oraz bardzo dobrej odporności na zmęczenie materiału. |
|||
3-2.5 TITANIUM 3-2.5 Titanium to stop składający się z 3 procentów aluminium, 2.5 procenta wanadu i 94.5 procenta czystego tytanu. Doskonała odporność na zmęczenie materiału, niska waga, odporność na korozję to tylko niektóre z powodów dla których 3-2.5 jest ciągle najlepszym materiałem jeśli chodzi o wysoką jakość i łączenie rur bez muf. Tytanowe ramy Kona 3-2.5 Ti są wykonane w USA w fabryce Lynskey Performacje Designs, jednego z najlepszych producentów tytanu na świecie. |
|||
KONA CARBON Aby stworzyć stale rozrastającą się gamę rowerów zbudowanych z Kona Carbon Race, Kona rozpoczęła współpracę z najlepszymi producentami karbonu na świecie. Nasi projektanci ściśle współpracują z naszymi fabrykami, aby uzyskać jak najlepszą charakterystykę jazdy, wysoką trwałość i niską wagę, a przy tym uzyskać wysokie standardy jakości. Rowery zbudowane z Kona Carbon Race są ultralekkie, superszybkie i nie do zdarcia. |
|||