KULA | cena: - | |
opis | ||
|
geometria | |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
technologie | |||
KONA SCANDIUM 6069 BUTTED Nowy materiał Kona Scandium 6069 jest dostępny od sezonu 2012, a jego plastyczność i wytrzymałość jest wyższa o 40% w stosunku do poprzednich stopów zawierających scandium. Rezultatem jest najmocniejszy i najlżejszy stop metalu jaki kiedykolwiek udało nam się uzyskać. Dzięki swojej włóknistej i drobnoziarnistej strukturze, Scandium 6069 umożliwia unikalne połączenie wysokiej wytrzymałości, wysokiej trwałości, dobrej odporności na korozję oraz bardzo dobrej odporności na zmęczenie materiału. |
|||
KOMPAKTOWY TYLNY TRÓJKĄT Krótkie widełki dolne i górne zapewniają idealną równowagę pomiędzy stabilnością i transferem mocy, kiedy wstajesz z siodła i mocno pedałujesz. Krótsze górne widełki powodują również mniejsze ugięcie ramy w czasie hamowania oraz sprawiają, że rower lepiej przyspiesza. Bardziej zwarty tylny trójką pomaga również w czasie jazdy po krętych, ciasnych ścieżkach. Honzo, Operator oraz Process 111 są idealnymi przykładami rowerów 2015 z niezwykle kompaktowymi tylnymi trójkątami: szybkie, agresywne w zakrętach, sztywne bocznie i dające dużo radości z jazdy. |
|||
ZINTEGROWANE STERY Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań. |
|||
OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM W kolekcji 2015 jeszcze większa ilość rowerów oferuje korzyści płynące z zastosowania obręczy bezdętkowych. Takie obręcze oferują większą odporność na uderzenia, lepszą przyczepność w terenie, mniejsze opory toczenia oraz niższą wagę od tradycyjnego zestawu opona + dętka. Na 2015 znajdziesz bezdętkowe obręcze w wielu naszych rowerach z grupy XC Race Light oraz Enduro, a także całej platformie Cyclocross i Road. |
|||
STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza. |
|||
DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ Nowość na 2015! Zarejestruj swój nowy rower z kolekcji 2015 w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu i ciesz się dożywotnią gwarancją na ramę dla pierwszego właściciela. Nie dotyczy ram z włókna węglowego.
|
|||
OPUSZCZANA SZTYCA Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2015 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Nowość na 2015, wewnętrzne oraz zewnętrzne prowadzenie przewodów sztycy znajdziesz również w naszej platformie XC Race Light. |
|||
KOŁA 27.5" Zalety kół w rozmiarze 27.5" są proste: koło łagodniej przejeżdża po nierównościach i ma lepszą przyczepność niż koło 26" ale jest bardziej skrętne i zwinne niż koło w rozmiarze 29". Jest to idealne połączenie obu rozmiarów kół, które zwiększa wydajność i pewność jazdy. Nie dziwi więc, że koła 27.5" trafiły do prawie całej naszej oferty rowerów górskich. Znajdziesz je w platformie Enduro oraz w wielu tradycyjnych góralach takich jak Cinder Cone, Blast, Lana'i. |
|||
galeria | ||