OPERATOR DL |
cena: 17499 PLN 13999zł | |
specyfikacja | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
geometria | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
technologie | |||
KONA 6061 ALUMINUM BUTTED Materiał Kona aluminium 7005/6061 jest najczęściej stosowany w naszych rowerach górskich, miejskich oraz szosowych. Mocny, trwały, niedrogi oraz lekki, aluminium Kona 7005 oraz 6061 zapewnia fantastyczną i niezawodną wytrzymałość, która wytrzyma tysiące wycieczek. Jest to jak dotąd najpopularniejszy materiał na rynku. Większość z naszych rur 7005/6061 jest cieniowana i/lub formowana, tzn. grubość ścianek może być cieńsza lub grubsza, a dowolność gięć pozwala nam dopasować ostateczny kształt rurek do przeznaczenia danej ramy. |
|||
ZINTEGROWANE STERY Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań. |
|||
STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza. |
|||
OŚ TYLNA 12x142 / 12x157 Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować. |
|||
BEAMER INDEPENDENT SUSPENSION |
|||
KOŁA 27.5" Korzyści z kół 27.5" są proste: lepiej przejeżdżają przez przeszkody i toczą się niż koła 26" ale są bardziej zwrotne i zwinne niż koła 29". Jest to idealne połączenie kół 26" oraz 29". Zauważalnie zwiększają manewrowość oraz pewność jazdy. |
galeria | ||
Kona DH Carbon w/6061 Aluminum Stays 200mm Travel |
S, M, L |
RockShox Vivid Coil |
RockShox Boxxer WC 200mm 20mm DO |
SRAM DH XO1 |
34t, X-Sync |
SRAM Press Fit 92 |
n/a |
SRAM XX1 |
SRAM XG795 10-24 7spd |
The Hive LG1+ |
n/a |
SRAM DH XO1 |
SRAM DH XO1 |
SRAM Guide Ultimate |
SRAM Centerline 200mm Ti |
SRAM Centerline 180mm Ti |
SRAM Guide Ultimate |
FSA Orbit 1.5 ZS No.57-1 |
Truvativ BooBar |
Truvativ Holzfeller |
Truvativ Noir |
Kona Clamp |
ODI Ruffian MX |
WTB Devo Team |
Hope Pro II 20mm |
Hope Pro II 157x12mm |
Sandvik Stainless 14g Black |
Mavic EX729 |
Maxxis DHF DH 3C 26x2.5" |
Maxxis DHF DH 3C 26x2.5" |
Matt Carbon & Black w/ Team Orange & Purple Decals |
n/a |