strona główna  mapa serwisu
KONA

Zapraszamy do e-sklepu

  ROWERY KONA elektryczne 2022   ROWERY KONA MTB 2022   INFORMCJE   O NAS   KONTAKT  
                       
 
  ENDUROGRAVITYRACE LIGHTTRAIL DSTRAIL 29TRAIL 27.5TRAIL 26FATBIKEKIDS
  CYCLOCROSSROAD: ENDURANCEROAD: RACEROAD: FREERANGEROAD: CLASSICCOMMUTERCROSSTRAIL
     
   HEI HEI DELUXE
cena: 14999 PLN 11999 PLN
 

  ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
   
 

HEI HEI DELUXE

 

GEOMETRIA SPECYFIKACJA TECHNOLOGIE GALERIA  

 

  opis  
 

   
 

Zaprojektowany specjalnie dla najlepszych zawodników i wszystkich dookoła. Wyposażony w geometrię sprawdzona w wyścigach i nową ramę wykonaną z Kona Carbon Race. Kona Hei Hei Deluxe jest perfekcyjnym balansem pomiędzy jakością i ceną. Wyróżniony przez zwarty tylny trójkąt z dużą przestrzenią na oponę, dobrą sztywnością, krótkimi  444mm widełkami ramy wyposażonymi w mocowanie przerzutki direct mount oraz wewnętrznym, zintegrowanym prowadzeniem przewodów jest dokładnie taką sama ramą jakiej używają zawodnicy Kona Team Barry Wicks, Corry Wallace i Kris Sneddon w wyścigach przez cały sezon.

 

  • Rama Kona Carbon Race 100mm z krótkim, sztywnym tyłem oraz osią 12x142
  • Przerzutka tylna Shimano XT Shadow Plus 10s, napęd i hamulce SLX, piasty SLX QR15/12x142
  • Amortyzator Fox Float 32 CTD 100mm, oś QR15, stożkowa rura sterowa, damper Fox Float CTD
  • Obręcze Stan’s ZTR
  • Opony zwijane Maxxis Ikon 29x2.2" 60tpi

 

  specyfikacja  Na górę strony
 

 
Materiał ramy
Kona Race Light Carbon 100mm Travel
Rozmiary 15", 17", 18", 19", 21"
Amortyzator tylny
Fox Float CTD Evolution
Widelec Fox Float 32 CTD Evolution 100mm QR15 Tapered
Korby Shimano SLX
Zębatki 24/38t
Suport Shimano Press Fit 92
Pedały n/a
Łańcuch KMC X10
Kaseta Shimano SLX 11-36t 10 spd
Napinacz łańcucha
n/a
Przerzutka przednia
Shimano SLX
Przerzutka tylna Shimano XT Shadow Plus
Manetki Shimano SLX
Zacisk hamulca
Shimano SLX
Tarcza przednia
Shimano 180mm (centerlock)
Tarcza tylna
Shimano 160mm (centerlock)
Klamka hamulca
Shimano SLX
Stery FSA No.57B
Kierownica Kona XC/BC Riser
Mostek Kona XC/Road
Wspornik siodełka KS Super Natural Remote
Zacisk sztycy
Kona Double Clamp
Chwyty Kona Race Light LOG
Siodło WTB Volt Comp
Piasta przednia
Shimano SLX QR15
Piasta tylna
Shimano SLX 142x12mm
Szprychy Stainless 15g
Obręcze Stan's ZTR Rapid
Opona przednia
Maxxis Ikon 29x2.2" Folding
Opona tylna
Maxxis Ikon 29x2.2" Folding
Kolor
Matt UD Carbon w/Blue, White & Black
Dodatki n/a

 

  geometria  
Na górę strony
 

   
  Size 15 17 18 19 21
1 Reach 411 433 445 455 478
2 Stack 585 594 604 609 613
3 HT Angle 70 70 70 70 70
4 HT Length 105 115 120 125 135
5 ST Angle 75 75 75 75 75
6 ST Length 381 432 457 483 533
7 CS Length 444 444 444 444 444
8 BB Drop 28 28 28 28 28
9 Wheelbase 1106 1146 1144 1156 1182
10 Front Center 663 689 702 714 740
11 Fork Length 501 501 501 501 501
12 Fork Offset 44 44 44 44 44
13 TT Length 572 597 610 622 648
14 Standover 755 775 786 800 842

 

  technologie Na górę strony
 

       
  KONA CARBON KONA CARBON
Aby stworzyć stale rozrastającą się gamę rowerów zbudowanych z Kona Carbon Race, Kona rozpoczęła współpracę z najlepszymi producentami karbonu na świecie. Nasi projektanci ściśle współpracują z naszymi fabrykami, aby uzyskać jak najlepszą charakterystykę jazdy, wysoką trwałość i niską wagę, a przy tym uzyskać wysokie standardy jakości. Rowery zbudowane z Kona Carbon Race są ultralekkie, superszybkie i nie do zdarcia.

Krok 1: Zastosowanie
W Kona bardzo dokładnie selekcjonujemy materiał, aby dobrać go do odpowiednich ram rowerowych. Każda dyscyplina wymaga innego rozłożenia masy, wytrzymałości, tłumienia, sztywności oraz trwałości. Dzięki 25-letniemu doświadczeniu w budowaniu rowerów do każdej znanej dyscypliny, naszym pierwszym krokiem jest przekonanie się, że karbon może być zoptymalizowany do odpowiedniego zastosowania.

Krok 2: Projektowanie
Dla naszego zespołu rozwoju produktów oraz działu sprzedaży jest konieczne, aby kluczowe elementy rowerów Kona były zbudowane zgodnie z naszą filozofią, którą idealnie obrazują rowery zbudowane z karbonu. Sprawność, zwinność, komfort oraz ogólna wytrzymałość to kluczowe elementy kiedy zaczynamy pracować nad ramą zbudowaną z karbonu. Oczywiście staramy się wykorzystać wszystkie naturalne właściwości materiału, ale najistotniejsze jest to, aby zachować klimat rowerów Kona.

Krok 3: Materiały i produkcja
Włókna – W ramach zbudowanych z Kona Carbon Race wykorzystujemy włókna TORAY, które są najbardziej zaawansowane technologicznie – te same struktury karbonu wykorzystuje się do budowy bolidów Formuły 1. Nasze karbonowe włókna wykorzystują także nanotechnologię, specjalny proces w którym nanocząsteczki węgla wtryskuje się do matrycy, dzięki czemu uzyskujemy większą sztywność i odporność na uszkodzenia w gotowym produkcie. W rezultacie nasze ramy są liderem na rynku jeśli chodzi o wagę, sztywność i wytrzymałość. Cała struktura naszych ram jest zbudowana z jednokierunkową strukturą włókna węglowego oraz wykończona metodą UD lub 3K.
Rama – Wszystkie ramy Kona Carbon Race zbudowane są z jednolitego trójkąta głównego. W momencie, gdy spawanie elementów jest procesem tańszym w wykonaniu, my wykorzystujemy tylko jednolite elementy, ponieważ pozwalają one na uzyskanie ciągłości struktury włókien, dzięki czemu możemy zbudować wytrzymalszą i lżejszą ramę. Nasz proces produkcji eliminuje także wtapiane elementy aluminium do niezbędnego minimum. Podczas gdy gwintowane wkładki aluminiowe zwiększają trwałość, to nie oszczędzamy na nich przy takich elementach jak wkład suportu, główka ramy, mocowanie przedniej przerzutki czy rura podsiodłowa. Kiedy wkładamy aluminium do ramy podejmujemy odpowiednie kroki, aby każdy element został zamontowany z najwyższą precyzją.
Kolejną rzeczą, której nie znajdziecie w naszych ramach jest pianka. Układanie włókien węglowych wokół pianki jest kolejnym trikiem, który sprawia, że rowery są tańsze i łatwiejsze w wykonaniu, ale pozostawiają użytkownika z ciężką i niepotrzebną pianką. Ramy wykonane z Kona Carbon Race są formowane z wykorzystaniem wewnętrznej poduszki powietrznej, usuwanej po zakończeniu formowania. To oznacza, że nasze karbonowe ramy są wykonane tylko z najlepszych materiałów, włókien węglowych i epoksydowych.

Krok 4: Testy
W fazie prototypu nasze ramy są testowane przez wiele tygodni na różnych maszynach tortur, które testują je przez tysiące cykli. To czego uczymy się poprzez te testy sprawia, że jesteśmy w stanie budować mocniejsze ramy i eliminować niepotrzebny materiał. Nasi testerzy i zawodnicy – eksperci w przesuwaniu granic i jazdy na granicy wytrzymałości naszych konstrukcji – są kolejną fazą testów prototypów zbudowanych z Kona Carbon Race. Nawet po tych ciężkich testach w fabryce oraz pod nogami naszych zawodników, nasz zespół projektantów dzień w dzień poddaje prototypy kolejnym testom wytrzymałościowym, aby ostatecznie upewnić się, że zbudowaliśmy najlepsze ramy z Kona Carbon Race jakie tylko mogliśmy.
 
       
  ZINTEGROWANE STERY ZINTEGROWANE STERY
Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań.
 
       
  STOŻKOWA GŁOWKA RAMY STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY
Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza.
 
       
  OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM OBRĘCZE KOMPATYBILNE Z SYSTEMEM BEZDĘTKOWYM
W sezonie 2014 zwiększyliśmy liczbę modeli rowerów Kona, które są wyposażone w obręcze kompatybilne z technologią bezdętkową. Obręcze bezdętkowe mają większą odporność na przebicie, lepszą trakcję i przyczepność, niższe opory toczenia i oszczędność wagi w stosunku do klasycznych systemów opona + dętka. Na rok 2014 znajdziesz obręcze kompatybilne z bezdętkowymi w większości naszych rowerów w grup XC Race Light oraz Enduro, a także z platformy Cyclocross i Road.
 
       
  OŚ TYLNA 12x142 OŚ TYLNA 12x142 / 12x157
Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować.
 
       
  BEAMER INDEPENDENT SUSPENSION BEAMER INDEPENDENT SUSPENSION
Ewolucja zawieszenia Kona Walking 4-Bar, mamy zupełnie nową kinematykę zawieszenia. Jest ono bardziej progresywne w górnym zakresie skoku, pomaga to utrzymywać zawieszenie wyżej i szybciej odpowiadać na nierówności. Występuje w naszej nowej platformie Carbon Opertaor oraz rowerach Park Operator, Entourage oraz grupie Hei Hei. Beamer Independent Suspension wykorzystuje czysty ruch dampera, daje łatwość ustawienia, trwałość oraz wytrzymałość Kona Independent Suspension. Tchnie nowe życie w wybrane rowery i daje zdecydowanie nowocześniejsze odczucie z jazdy.
 
       
  KOŁA 29 KOŁA 29"

 

 

  galeria Na górę strony
 

 
   Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Konaworld.pl   INFORMACJE  |  O NAS  |  KONTAKT
 Quickent  - projekty internetowe