PRECEPT |
WYPRZEDANY! cena: 5999 PLN 4799 PLN | |
geometria | |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
technologie | |||
KONA RACE LIGHT 7005/6061 ALUMINUM Kona Race Light 7005/6061 jest lżejsze i zorientowane bardziej na jakość wykonania niż standardowe aluminium 7005. Zaprojektowane, aby spełnić najwyższe wymagania podczas wyścigów. Race Light 7005/6061 wykorzystuje specjalne przekroje rur, aby uzyskać cieńszą ściankę w miejscach spawów oraz w ważnych miejscach ramy, zapewniając nieprawdopodobną wytrzymałość i sztywność podczas jazdy. Usunęliśmy nadmiar materiału w pozostałych miejscach ramy, aby maksymalnie zejść z wagi i zapewnić idealny stosunek pomiędzy szybkością i sztywnością. Główny nacisk został położony na jakość wykonania, niską wagę oraz szybkość według założeń Kona. |
|||
ZINTEGROWANE STERY Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań. |
|||
STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza. |
|||
DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ Kona gwarantuje pierwszemu nabywcy, że jego nowa rama Kona kupiona od autoryzowanego dealera Kona jest wolna od wad fabrycznych przez cały okres posiadania przez pierwszego właściciela. Gwarancja jest ograniczona do 5 lat dla ram wykonanych z włókna węglowego (z wyłączeniem rowerów Supreme Operator i Operator gdzie gwarancja wynosi 2 lata), oraz do 3 lat dla ram z elektrycznym silnikiem. Przez cały okres trwania gwarancji Kona zobowiązuje się do naprawy lub wymiany, według własnego uznania, ramy rowerowej. Kona określa czy rama jest uszkodzona i podlega niniejszej ograniczonej gwarancji. Pierwszy właściciel ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą ramy roweru. Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi roweru Kona, dostarczoną wraz z rowerem, aby uzyskać dodatkowe informacje. |
|||
OŚ TYLNA 12x142 / 12x157 Oś 12x142mm występująca w platformie XC / Trail / Enduro oraz oś 12x157mm występująca w grupie Gravity zapewniają rowerzyście dwie główne zalety: średnica tylnej osi 12mm daje odpowiednią sztywność, szerokość 142mm lub 157mm gwarantuje odpowiednio szybkie i bezproblemowe osadzenie koła w ramie, zanim założymy oś. Oba standardy sprawiają, że na rowerze jeździ się lepiej i łatwiej jest go serwisować. |
|||
SWINGER INDEPENDENT SUSPENSION Po raz pierwszy wprowadzony w Satori i zastosowany w nowym Percept DL oraz Percept, Kona Swinger pozwala zwiększyć przekrok nad rowerem i zoptymalizować przełożenie zawieszenia do jazdy Trail oraz All Mountain. Zachowuje te same zalety i wydajność jak w innych naszych rowerach ale w bardziej przystępnej cenie. |
|||
OPUSZCZANA SZTYCA Opuszczana sztyca jest kluczowym elementem w technicznej jeździe po singletrackach. Nie dziwi więc, że na rok 2014 opuszczane sztyce występują w licznych modelach platformy Enduro i MTB Trail, zastosowaliśmy w nich lekkie i sprawdzone sztyce Kind Shock. Rowery takie jak Honzo, Taro i Wo nie posiadają opuszczanej sztycy ale mają odpowiednie prowadzenie przewodów aby taką sztycę zamontować w przyszłości. |
|||
KOŁA 27.5" Wprowadzone w Kona Explosif w połowie zeszłego sezonu. W roku 2014 znajdziesz 27.5 calowe koła w rowerach Process 134 oraz 153, Explosif, Cinder Cone oraz Blast. Korzyści z kół 27.5 są proste: lepiej przejeżdżają przez przeszkody i toczą się niż koła 26" ale są bardziej zwrotne i zwinne niż koła 29". Jest to idealne połączenie kół 26" oraz 29". Specjalnie dedykowane dla platformy Trail oraz Enduro, zauważalnie zwiększają manewrowość oraz pewność jazdy. |
galeria | ||