CINDER CONE |
cena: WYPRZEDANY! | |
geometria | |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
technologie | |||
KONA SUPERLIGHT 7046 ALUMINUM BUTTED Nowy materiał oferowany w naszych rowerach szosowych oraz MTB. Kona SuperLight 7046 ma więcej tytanu w swoim składzie co daje 25% lepszą twardość i wytrzymałość na rozciąganie, a także większą odporność na zmęczenie. SuperLight 7046 ma właściwości, które pozwalają zastosować możliwie najcieńsze ścianki, co zmniejsza wagę i czyni ramę bardziej lekką i responsywną bez utraty wytrzymałości. |
|||
ZINTEGROWANE STERY Dzięki schowaniu łożysk sterów do główki ramy (tzw. zero stack), częściej tylko w górnej części, jesteśmy w stanie uzyskać wiele zalet. Zwiększamy sztywność układu, jego wytrzymałość oraz ogólną jakość wykonania. Główną zaletą takiego rozwiązania jest zwiększenie zabezpieczenia łożysk przed uszkodzeniem ich przez pozostałe elementy. Dodatkowo, łożyska tego typu są dużo łatwiej dostępne i tańsze, dzięki czemu ewentualna ich wymiana będzie łatwiejsza. Wewnętrzne łożyska zmieniają także wysokość przodu roweru, dzięki czemu zyskujemy większą swobodę w dopasowaniu odpowiedniej pozycji mostka i kierownicy do własnych upodobań. |
|||
STOŻKOWA GŁÓWKA RAMY Oprócz poprawy estetyki ze względu na czyste linie i płynne przejście pomiędzy koroną widelca, a górna miska sterów, oferuje również bardziej solidne połączenie pomiędzy widelcami ze stożkową rurą sterową i ramą. Większa średnica dolnej części główki ramy lepiej rozprasza uderzenia przedłużając żywotność łożysk i sterów. Poprawia również własności jezdne dając rowerzyście większą kontrolę nad kierownicą i jednocześnie nad rowerem. Podsumowując, całość jest sztywniejsza, mocniejsza i trwalsza. |
|||
DOŻYWOTNIA GWARANCJA NA RAMĘ Zarejestruj swój nowy rower Kona w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu i ciesz się dożywotnią gwarancją na ramę dla pierwszego właściciela. Nie dotyczy ram z włókna węglowego.
|
|||
KOŁA 27.5" Korzyści z kół 27.5" są proste: lepiej przejeżdżają przez przeszkody i toczą się niż koła 26" ale są bardziej zwrotne i zwinne niż koła 29". Jest to idealne połączenie kół 26" oraz 29". Zauważalnie zwiększają manewrowość oraz pewność jazdy. |
|||
tabela rozmiarów | |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
galeria | ||
Kona DH Carbon w/6061 Aluminum Stays 200mm Travel |
S, M, L |
RockShox Vivid Coil |
RockShox Boxxer WC 200mm 20mm DO |
SRAM DH XO1 |
34t, X-Sync |
SRAM Press Fit 92 |
n/a |
SRAM XX1 |
SRAM XG795 10-24 7spd |
The Hive LG1+ |
n/a |
SRAM DH XO1 |
SRAM DH XO1 |
SRAM Guide Ultimate |
SRAM Centerline 200mm Ti |
SRAM Centerline 180mm Ti |
SRAM Guide Ultimate |
FSA Orbit 1.5 ZS No.57-1 |
Truvativ BooBar |
Truvativ Holzfeller |
Truvativ Noir |
Kona Clamp |
ODI Ruffian MX |
WTB Devo Team |
Hope Pro II 20mm |
Hope Pro II 157x12mm |
Sandvik Stainless 14g Black |
Mavic EX729 |
Maxxis DHF DH 3C 26x2.5" |
Maxxis DHF DH 3C 26x2.5" |
Matt Carbon & Black w/ Team Orange & Purple Decals |
n/a |